Питання та відповіді
Все дуже просто :)
Залиште заявку як вам зручно:
- на сайті за цим посиланьком
- через телеграм бот @NashnetUaBot
- за телефоном (044) 585-11-11, (050) 585-11-11, (093) 585-11-11, (096) 585-11-11
З вами зв'яжеться Nash менеджер та погодить зручний для вас час візиту майстрів.
Жодних паперів та головного болю, шановний!
Все робиться в пару кліків дистанційно за допомогою застосунку Дія.
Спеціально для старої гвардії є опція підписання паперової заяви з паспортом та кодом під час візиту Nash'их монтажників.
Різниця є — ті пристрої, що мають критичну залежність від швидкості Інтернету, краще підключити кабелем.
Зокрема, це
Стаціонарний комп'ютер.
На відміну від ноутів та смартфонів, він завжди на одному місці — краще використати цю перевагу ;)
Ігрова консоль.
Оновлювати ігри швидше по кабелю. Ну, і для онлайн-ігор, в яких важливо бути швидше за суперника, теж рекомендується більш стабільний дротовий зв'язок.
Smart TV або медіаплеєр.
Чим більш "матеріальний" зв'язок, тим менше зависань )
Коли дивишся кіно у якості 4К, це важливо.
Перевірити стан рахунку можна в вашому Особистому кабінеті абонента. Там от навіть прямо написано, до якої дати оплачені послуги.
Якщо хочете — будемо вам щомісяця безкоштовно нагадувати про оплату )
Для цього достатньо в розділі "Налаштування" → "Налаштування повідомлень" в Особистому кабінеті проставити відповідну відмітку.
Особистий кабінет, до речі, доступний як на Nash'ому сайті, так і у вигляді застосунку у PlayMaркет
Можливостей безліч — і онлайн за допомогою банківської картки, і готівкою в терміналі, і навіть банківським переказом.
Повний перелік варіантів оплати для вашої зручності ми зібрали ось тут.
Тільки коли підете платити, не забудьте номер свого Особового рахунку :)
У своєму Особистому кабінеті ви можете додавати нові послуги, тимчасово їх призупиняти на час відпустки, активувати кредитний період та відчувати себе справжнім володарем свого рахунку.
Долучайтеся — або через сайт, або через застосунок.
Звичайно, Nash'і хороші, адже ми цінимо вірність та довіру.
Вже через 6 місяців від початку Nash'их стосунків, підключається програма лояльності і ви починаєте отримувати бонуси.
Чим довше ми з вами разом, тим більше переваг — кешбек, збільшена швидкість, кредит довіри.. Всього і не перерахувати.
Ось тут детальніше.
А якщо ви ще і друзів своїх до нас запросите — отримуватиме всі разом додатковий кешбек протягом року.
Ну-ну, заспокойтеся, все буде добре ;)
Для початку перевірте, чи підключено вхідний кабель до пристрою — при щільному притисканні має роздатися "клац".
Якщо підключення безпровідне — перезавантажте роутер, це майже завжди спрацьовує.
Ну а якщо все ж Інтернет досі не з'явився - просто подзвоніть нам за телефоном (044) 585-11-10, (050) 585-11-10, (093) 585-11-10, (096) 585-11-10. Nash'і справжні живі оператори (а не якісь там боти-автовідповідачі) готові прийти на допомогу цілодобово та без вихідних
Так, звичайно :)
У багатоквартирних будинках з товстими бетонними стінами краще використовувати роутери з частотою 5 гігагерц.
А взагалі в Nash'ому власному магазині є перевірені моделі за справедливими цінами.
Дзвоніть — порадимо, безкоштовно доставимо та налаштуємо.
Ідеальне місце для роутера — в середині квартири на відкритій поверхні, аби всі гаджети були приблизно рівновіддаленими від нього.
НЕ бажано ховати роутер у шафу з дзеркальними дверцятами або ставити його поблизу мікрохвильовки, холодильника, Bluetooth-камери.
Якщо потрібні додаткові консультації з цього приводу — Nash'а технічна служба рада прийти на допомогу 24/7.
Зовсім як "Месники" ;)